Nik ere euskaraz

lunes, 30 de abril de 2012

"Aprendizaje invisible"

Cristóbal Cobo Romaní

Harrituta gelditu naiz Cristobal Cobok egindako “Aprendizaje invisible” izeneko aurkezpena ikusi dudanean. Aurretik ere ikusia nuen, baina gaur lasaiago ikusteko aukera izan dut eta hasieran esan  bezala harrigarria izan da.


Aurkezpenean zehar ikusi daitezkeen bideo eta aurkezpenetan agertzen diren datuak ikaragarriak dira, IKTak gaur egun duten indarraz eta hemendik aurrera izango dutenaz konturatu naiz.

Gainera, erabat ados nago aurkezpen guztian antzeman dudan mezuarekin, bizitza ikaste-prozesu konstante bat dela, ez dago zertan unibertsitatean ikasi, ezta ikasketa ofizialik ere, egunero, pertsonekin kontaktua izanez, harreman berriak sortuz… gauza asko ikasi daitezke.

Benetan oso interesgarria iruditu zaidanez, nire blogean lotura jartzea erabaki dut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario